نشست رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد

media_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۱۶:۴
TVETA

جلسه رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ریاست محترم الحاج مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست این اداره برگزار گردید.

در آغاز این نشست، پیرامون فیصله‌های جلسه قبلی رهبری بحث گردید و بخش‌های مربوطه از چگونگی اجراآت شان گزارش دادند.

در ادامه مطابق اجندا درباره موضوعات مختلف ازجمله چگونگی تعامل با موسسات، تنظیم و توزیع امتیازات برای کارمندان به گونه مفصل صبحت گردید.

محترم مولوی شهامت در این زمینه تصریح نمود که در راستای توزیع امتیازات برای کارمندان باید عدالت تأمین شود و حق به حق‌دار برسد.

همچنین چگونگی ساخت‌وساز تعمیر برای شماری از مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی که درحال حاضر در تعمیرهای کرایی هستند نیز در این نشست به بحث گرفته شد.

همچنین در نشست امروز رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی استاد مطیع الله هدایت رئیس دفتر مقام این اداره پیرامون چگونگی تنظیم فعالیت‌های مشترک این اداره با سایر نهادها نیز صحبت نمود.

سایر موضوعات مرتبط در جلسه امروز میان روسا و هیت رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی نیز مطرح شد و نشست امروز با دعای خیر به پایان رسید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۷ - ۱۵:۵۳
Background image

برگزاری امتحان مسایل فقهی ‌و عقیدتی کارمندان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

ریاست ارشاد و دعوت اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی امتحان مسایل فقهی‌و عقیدتی برای کارمندان این اداره برگزار نمود. این ریاست به هدف بلند بردن سطح آگاهی کارمندان این اداره از مسایل عقیده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۷ - ۱۵:۵۱
Background image

شاگردان لیسه میخانیکی لوگر در مورد برق آموزش دیدند

شاگردان رشته برق لیسه میخانیکی ولایت لوگر در مورد برق به گونه عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای آنان پیرامون اهمیت برق و نقش برق نیز به گونه مفصل توضیحات ارایه نمود. بخش. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۷ - ۱۰:۴۷
Background image

شاگردان لیسه مسلکی ولسوالی شاه جوی زابل در مورد خاک آموزش ‌دیدند

شاگردان صنف دهم لیسه مسلکی ولسوالی شاه جوی زابل در مورد خاک و شناسایی ذرات خاک به گونه عملی آموزش دیدند. استاد راهنما در جریان درس برای آنان درباره شناخت خاک و شناسایی ذرات خاک به گونه. . .

BACK TO NEWS