نشست رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد

media_admin
شنبه ۱۴۰۳/۳/۱۲ - ۱۵:۵۶
TVETA

نشست رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ریاست محترم الحاج مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست و حضور معاونین این اداره برگزار شد.

در آغاز این جلسه، فیصله‌هی نشست قبلی رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی مرور شد و بخش‌های مربوطه از چگونگی اجراآت شان گزارش دادند.

در ادامه این دیدار، پیرامون چگونگی ارتقای ظرفیت مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی بحث گردید. مسئولان در ریاست تحقیق برنامه‌ها و تضمین کیفیت درباره این موضوع به گونه مفصل توضیحات دادند.

آنان با ارایه پرزنتشین یافته‌های شان را از وضعیت مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی به هیأت رهبری شریک ساختند و اشتراک کنندگان نظریات شان را در این زمینه ارایه نمودند.

در این میان، محترم مولوی شهامت تأکید کرد که تضمین کیفیت یکی از بخش‌های مهم در اداره تعلیمات تخنیکی و مسکلی است و باید ازین طریق کیفیت در مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی بالا برده شود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۳:۲۷
Background image

برگزاری جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با سخنرانی مولوی سید احمد مدرس و اشتراک کارمندان این اداره برگزار گردید. محترم مولوی سید احمد در این برنامه درسی، پیرامون اهمیت امربالمعروف ونهی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۲۵
Background image

جریان آموزش های عملی محصلین انستیتوت تخنیکی پروان در مورد لیول کاری

محصلین رشته ساختمانی انستیتوت تخنیکی ولایت پروان طی یک سیر علمی به مرکز این ولایت در مورد ساختمان و لیول کاری ساختمان به شکل عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای محصلین در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۵
Background image

برگزاری مسابقه سیرت النبیﷺ ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به منظور تجلیل از میلاد پیغمبر بزرگ اسلام مسابقه سیرت النبی برگزار کرد. این برنامه در میان محصلین مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد و در آن صدها تن. . .

BACK TO NEWS