نشستی میان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی و وزارت صنعت و تجارت برگزار شد

media_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۳/۲۱ - ۱۶:۲۲
TVETA

مولوی غلام سعید احساس معاون امور تخنیکی و مسلکی با هیأتی از وزارت صنعت و تجارت در دفتر کارش دیدار و گفت‌وگو نمود.

در این نشست مفتی سید محسن سادات رئیس تحقیق برنامه‌ها و تضمین کیفیت این اداره نیز حضور داشت.

دوطرف در این نشست درباره موضوعات مختلف ازجمله ایجاد رشته‌های آموزشی مطابق نیاز بازار و فراهم‌سازی زمینه کارهای عملی در پارک‌های صنعتی برای محصلین مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی بحث شد.

در همین حال، معاون امور تخنیکی و مسلکی از وزارت محترم صنعت و تجارت خواست تا زمینه را برای فراگیری آموزش عملی در پارک‌های صنعتی و شرکت‌های تولیدی به محصلین مراکز آموزشی این اداره مساعد سازد.

رئیس تحقیق برنامه‌ها و تضمین کیفیت اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در این نشست از جانب وزارت صنعت و تجارت خواست تا این اداره در تمام نمایشگاه‌هایی که در کشور برگزار می‌شود، حضور داشته باشد.

ایشان همچنین گفت که تلاش شود تا از نوآوران و مبتکرین در کشور حمایت همه جانبه صورت گیرد.

هردوطرف در نشست امروز فیصله نمودند تا همکاری‌ها پس از نهایی‌سازی توافق‌نامه میان هردو نهاد آغاز گردد و تعهد شد تا روی آماده‌سازی مواد تفاهم‌نامه کار شود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۳:۲۷
Background image

برگزاری جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با سخنرانی مولوی سید احمد مدرس و اشتراک کارمندان این اداره برگزار گردید. محترم مولوی سید احمد در این برنامه درسی، پیرامون اهمیت امربالمعروف ونهی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۲۵
Background image

جریان آموزش های عملی محصلین انستیتوت تخنیکی پروان در مورد لیول کاری

محصلین رشته ساختمانی انستیتوت تخنیکی ولایت پروان طی یک سیر علمی به مرکز این ولایت در مورد ساختمان و لیول کاری ساختمان به شکل عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای محصلین در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۵
Background image

برگزاری مسابقه سیرت النبیﷺ ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به منظور تجلیل از میلاد پیغمبر بزرگ اسلام مسابقه سیرت النبی برگزار کرد. این برنامه در میان محصلین مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد و در آن صدها تن. . .

BACK TO NEWS