مراسم افتتاحیه مسابقه رسامی و خطاطی برگزار شد

media_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۷/۶ - ۱۵:۳
TVETA Kabul

مراسمی افتتاحیه اولین مسابقه خطاطی و رسامی باحضور مولوی غلام حیدر شهامت، رئیس اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی و معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ برگزار شد.

این برنامه به‌مناسبت بزرگداشت از میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) راه‌اندازی گردیده‌است.

مولوی غلام حیدر شهامت در مراسم افتتاحیه این برنامه گفت که هدف از راه‌اندازی این برنامه، آشنایی جوانان با اخلاق پیامبر بزرگ اسلام (ص) است.

 سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی همچنین از اشتراک کننده‌گان این مسابقه خواست تا در رفتار و کردار خویش حضرت محمد مصطفیص را الگو و سرمشق زندگی خویش قرار دهند.

آقای شهامت با اشاره به بیست سال حضور خارجی‌ها در کشور گفت که ضرورت است تا روی ارزش‌های اسلامی و افکار جوانان بیشتر کار شود.

در ادامه این مراسم قاری محمد یونس راشد، معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ، ضمن قدردانی از رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی درباره برگزاری این برنامه؛ برگزاری این مسابقه را یک ابتکار مهم و کار بسیار شایسته عنوان کرد.

آقای راشد همچنین گفت که محبت با پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی ص بخشی از ایمان است و جوانان باید به‌آن اهتمام داشته باشند.

مسابقه خطاطی و رسامی به ابتکار کمیتۀ فرهنگی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی و باحمایت مالی شرکت مخابراتی اتصالات راه‌اندازی شده‌است.

این مسابقه برای سه تا پنج روز ادامه دارد و در پایان برای پیشتازان جوایز نیز اهدا خواهد شد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۳:۲۷
Background image

برگزاری جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با سخنرانی مولوی سید احمد مدرس و اشتراک کارمندان این اداره برگزار گردید. محترم مولوی سید احمد در این برنامه درسی، پیرامون اهمیت امربالمعروف ونهی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۲۵
Background image

جریان آموزش های عملی محصلین انستیتوت تخنیکی پروان در مورد لیول کاری

محصلین رشته ساختمانی انستیتوت تخنیکی ولایت پروان طی یک سیر علمی به مرکز این ولایت در مورد ساختمان و لیول کاری ساختمان به شکل عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای محصلین در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۵
Background image

برگزاری مسابقه سیرت النبیﷺ ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به منظور تجلیل از میلاد پیغمبر بزرگ اسلام مسابقه سیرت النبی برگزار کرد. این برنامه در میان محصلین مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد و در آن صدها تن. . .

BACK TO NEWS