رئیس ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی با مسؤول تعلیمی بانک جهانی دیدار کرد

aaron
یکشنبه ۱۳۹۸/۶/۲۴ - ۱۵:۳۴
tveta

ندیمه سحر، رئیس ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی با آقای کرستین ایدو، مسؤول تعلیمی بانک جهانی در امور جنوب آسیا دیدار کرد.

در این دیدار که در مقام اداره انجام شد، رئیس ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی از کمک‌های بانک جهانی در عرصه تعلیمات تخنیکی و مسلکی تشکری کرده، گفت که تعلیمات تخنیکی و مسلکی دربخش های استراتیژی برنامه‌های زیادی دارد که با تطبیق آن نظام تعلیمات تخنیکی رشد خواهد کرد و در زمینه توسعۀ تعلمیات تخنیکی و مسلکی گام‎های بیشتر برداشته خواهد شد.

رئیس ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی افزود که با حمایت بانک جهانی سهولت‌های زیادی در راستای تجارب و انکشاف پایدار تعلیمات تخنیکی و مسلکی به میان خواهد و هنچنان اصلاحات در زمینه نصاب تعلیمی جریان دارد.

در مقابل، آقای کرستین ایدو، مسؤول تعلیمی بانک جهانی در امور جنوب آسیا از تلاش‌های رئیس ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی در زمینه ساختن استراتیژی، اصلاحات و استخدام نسل جدید در سطح مختلف این اداره، ستایش کرد.

وی از ادامۀ کمک‌های  اقتصادی بانک جهانی و حمایت استراتیژی ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی اطمینان داد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۳:۲۹
Background image

موسسه برک به شاگردان انستیتوت تجارت مومندره قرطاسیه توزیع کرد

موسسه برک در ولایت ننگرهار به شاگردان صنف‌های اول الی نهم انستیتوت تجارت مومند دره کتابچه توزیع کرد. مسئولان در آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ننگرهار ضمن قدردانی از این اقدام موسسه برک،. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۳:۲۵
Background image

یک شرکت چینی در افغانستان مراکز تعلیمات تخنیکی ایجاد می‌کند

الحاج مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در دفتر کارش با هیأتی از شرکت چینی موسوم به «ینگکی» دیدار و گفت‌وگو نمود. این هیأت به نمایندگی از کمپنی «ینگکی» از کشور. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۳:۲۰
Background image

گفت‌وگوی سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با اتحادیه شرکت‌های کاریابی

الحاج مولوی غلام حیدر شهامت، سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در دفتر کارش با نورالله فدوی رئیس اتحادیه شرکت‌های خصوصی کاریابی افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرد. محور این دیدار، زمینه. . .

BACK TO NEWS