جلسه مالی و اداری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد

media_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۶/۷ - ۱۶:۳۴
جلسه مالی و اداری

جلسه مالی و اداری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ریاست مفتی فضل الرحمان فاضل، معاون امور مالی و اداری این اداره برگزار شد.

در این جلسه که برخی از رؤسا و آمرین حضور داشتند، درباره‌ی تصفیه اسناد بودجه وجه سردستی، امتحان بست‌های خالی «ان تی ای» و استادان، چالش‌های پروسه‌های تدارکاتی و میزان تطبیق توصیه‌های ارشادی ریاست ارشاد و دعوت بحث شد.

آقای فاضل در سخنان خود بر تصفیه به موقع اسناد بودجه وجه ‌سردستی تأکید کرد و از آمرین و رییسان ذیربط خواست که توجه جدی به این موضوع داشته باشند.

حاضرین نشست نیز نظریات شان را درباره‌ی موضوعات شامل اجندای جلسه ارایه کردند.

مفتی نجم‌الدین حقانی، رییس دعوت و ارشاد درباره‌ی میزان تطبیق توصیه‌های ارشادی این ریاست گفت که نسبت به گذشته توجه کارمندان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به سیرت و صورت شان بیشتر شده است.

این جلسه با اتخاذ تصامیم لازم و دعای خیر پایان یافت.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۵۲
Background image

برگزاری نشست رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

نشست رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ریاست الحاج مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست و اشتراک رئیسان این اداره برگزار شد. در آغاز این نشست، فیصله های جلسه قبلی هیأت رهبری مرور شد و بخش. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۳:۲۷
Background image

جریان آموزش های حرفوی در انستیتوت اداره و تجارت پلخمری

شاگردان رشته ترمیم موترسایکل کورس های کوتاه مدت حرفوی در انستیتوت اداره و تجارت پلخمری ولایت بغلان به گونه عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای شاگردان در مورد عارضه یابی و. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۸:۴۸
Background image

امتحان تثبیت سویه زبان انگلیسی برای کارمندان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

ریاست منابع بشری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی برای کارمندان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی برای شمولیت در برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی، امتحان تثبیت سویه برگزار کرد. در این برنامه حدود. . .

BACK TO NEWS