جلسه ریاست پلان با معینیت پالیسی وزارت مالیه درباره‌ی طرح‌های پروژه‌های انکشافی برگزار شد

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۶/۱۵ - ۱۶:۹
Plan Meeting

جلسه ریاست پلان و هماهنگی استراتیژیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با کارمندان فنی ریاست عمومی سرمایه‌گذاری عامه و زیربنای معینیت پالیسی وزارت مالیه برگزار شد.

در این جلسه، در مورد مطالبه بودجه انکشافی از جانب وزارت مالیه برای پروژه‌های اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی از بابت سال مالی 1403 بحث شد.

کارمندان وزارت مالیه گفتند که براساس پالیسی رهبری امارت اسلامی افغانستان، تمرکز روی پروژه‌های مهم و عایدزا است.

آنان از اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی نیز خواستند که به چنین پروژه‌ها اولویت بدهد.

تیم تخنیکی ریاست پلان و هماهنگی و استراتیژیک و آمریت بودجه اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی نیز طرح‌های پروژه‌های انکشافی این اداره را تشریح کردند و در پایان فیصله شد که برای سال مالی 1403 آنعده پروژه‌هایی که اقتصادی است، درج فارمت مشخص شود و ارسال گردد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۳:۲۷
Background image

برگزاری جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با سخنرانی مولوی سید احمد مدرس و اشتراک کارمندان این اداره برگزار گردید. محترم مولوی سید احمد در این برنامه درسی، پیرامون اهمیت امربالمعروف ونهی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۲۵
Background image

جریان آموزش های عملی محصلین انستیتوت تخنیکی پروان در مورد لیول کاری

محصلین رشته ساختمانی انستیتوت تخنیکی ولایت پروان طی یک سیر علمی به مرکز این ولایت در مورد ساختمان و لیول کاری ساختمان به شکل عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای محصلین در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۵
Background image

برگزاری مسابقه سیرت النبیﷺ ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به منظور تجلیل از میلاد پیغمبر بزرگ اسلام مسابقه سیرت النبی برگزار کرد. این برنامه در میان محصلین مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد و در آن صدها تن. . .

BACK TO NEWS