برگزاری سیمینار آموزشی برای کارمندان مراکز تعلیمات تخنیکی بلخ

media_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۴/۱۰/۲ - ۱۵:۳۶

هیأت اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در پاین سفرشان به ولایت بلخ و دیدار از مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی آن ولایت؛ برای کارمندان مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی سیمینار آموزشی برگزار نمود.

در این سیمینار آموزشی پیرامون موضوعات مختلف ازجمله نظارت و ارزیابی، امور تعلیمی و تحصیلی، نصاب آموزشی، تحقیق و نوآوری، دعوت و ارشاد و همچنین پلان و گزارش‌دهی به گونه مفصل توضیحات ارایه شد.

کارمندان و مسئولان اشتراک کننده در این برنامه آموزشی می‌گویند که این‌گونه برنامه‌ها برای بهبود امور در ولایات و مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی بسیار مفید است.

در همین حال سایر موضوعات مرتبط در این سیمینار آموزشی نیز مطرح شد و برنامه با اهدای تقدیرنامه به شماری از کارمندان مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت بلخ پایان یافت.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۲۴ - ۱۱:۱۶
Background image

آموزش عملی شناسایی و مدیریت آفات نباتی برای دانش‌آموزان

دانش‌آموزان بخش زراعت انستیتوت کثیرالرشتوی ولسوالی چهارآسیاب درباره شناسایی و مدیریت آفات نباتی به گونه عملی آموزش دیدند. هدف از این برنامه، ارتقای دانش و مهارت‌های شاگردان در زمینه. . .

شنبه ۱۴۰۵/۳/۲۳ - ۱۱:۱
Background image

تأکید بر ارزش بندگی در نشست اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

در ادامه نشست‌های اصلاحی و تربیتی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی، مفتی سید حسیب‌الله سادات پیرامون ارزش، جایگاه و فضیلت‌های بندگی در اسلام به گونه مفصل صحبت نمود. وی در سخنان خویش بیان. . .

پنجشنبه ۱۴۰۵/۳/۲۱ - ۸:۱۵
Background image

آموزش عملی ساختمان برای دانش‌آموزان رشته تعمیرات

به اساس تفاهم‌نامه همکاری میان آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت بلخ و ریاست شهرسازی آن ولایت، برنامه آموزشی عملی برای دانش‌آموزان رشته تعمیرات انستیتوت نفت و گاز برگزار گردید. در این. . .

BACK TO NEWS