برنامه ارتقای ظرفیت استادان مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی ادامه دارد

media_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۶ - ۹:۵۴
tveta

برنامه ارتقای ظرفیت استادان مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی که به ابتکار ریاست امور کارکنان به تاریخ 4 حوت راه‌اندازی گردیده بود، امروز نیز ادامه دارد.

هدف از برگزاری این برنامه ارایه سیمینارها آموزشی برای مسئولان آمریت های تخنیکی ولایات عنوان شده است.

در مراسم افتتاحیه این برنامه، محترم مولوی غلام سعید احساس معاون امور تخنیکی و مسلکی بر اهمیت این برنامه تأکید کرد.

ایشان تصریح نمود که اشتراک کننده‌گان باید آموخته‌های شان را با کارمندان و سایر مسئولان مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایات  شریک سازند.

گفتنیست که قرار است امروز ریاست تنظیم برنامه‌های حرفوی، ریاست تضمین کیفیت و ریاست نظارت سیمنیارهای آموزشی شان را طی پرزنتیشن در این برنامه برای آمرین تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایات ارایه نمایند.

قابل ذکر دانسته می‌شود که برنامه ارتقای ظرفیت استادان مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی الی تاریخ 10 حوت ادامه خواهد داشت.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۹:۱۷
Background image

آشنایی دانشجویان کمپیوترساینس درباره امنیت شبکه

دانشجویان رشته شبکه کمپیوترساینس انستیتوت معاون انجینیری ولایت کاپیسا با کاربردهای هوش مصنوعی در امنیت شبکه، آشنا شدند. این دانشجویان در یک جلسه درسی تخصصی، پیرامون نقش هوش مصنوعی در. . .

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۹:۱۴
Background image

مراسم فراغت دانشجویان انستیتوت زراعت چپرهار برگزار شد

مراسم فراغت دانشجویان انستیتوت زراعت چپرهار ولایت ننگرهار با حضور مسؤولان محلی، علما، بزرگان قومی، خانواده‌های دانشجویان و جمعی از جوانان برگزار گردید. در مراسم فراغت این دانش‌جویان،. . .

شنبه ۱۴۰۵/۳/۳۰ - ۱۰:۴۷
Background image

سخنرانی استاد مومن حکیمی درباره عهد و پیمان بندگان با خداوند متعال

در ادامه نشست‌های اصلاحی و تربیتی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی، استاد حمزه مؤمن حکیمی درباره عهد و پیمان مسلمانان با خداوند متعال سخنرانی نمود. وی با استناد به آیات مبارک سوره فاتحه. . .

BACK TO NEWS