انستیتوت هنرها و معماری فیروزکوه نمایشگاه برگزار کرد

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۳/۹ - ۱۵:۴۷
TVETA

انستیتوت خصوصی هنرها و معماری فیروزکوه با همکاری اکادمی علوم افغانستان نمایشگاه آثار هنری برگزار کرد.

در این نمایشگاه حدود 70 اثر هنری ازبخش‌های خطاطی، نقاشی، سرامیک و میناتوری به نمایش گذاشته شد.

در مراسم افتتاحیه این برنامه شماری از مقامات حکومت نیز اشتراک و سخنرانی کردند. آنان از دست‌آوردهای انستیتوت هنرها و معماری فیروزکوه ستایش نمودند.

قابل ذکر است که بخش زیادی از انستیتوت‌های خصوصی درسراسر کشور، فعالیت‌های شان را در هماهنگی با اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به پیش می‌برند.

در همین حال، احمد جاوید پویا مسئول انستیتوت فیروزکوه درباره فعالیت‌های این مرکز آموزشی توضیحات داد. ایشان گفت که انستیتوت فیروزکوه تاکنون پنج دور محصلین را فارغ داده است و به اساس آمارهای رسمی حدود 65درصد فارغان در بازا صاحب کار هستند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۳:۲۷
Background image

برگزاری جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با سخنرانی مولوی سید احمد مدرس و اشتراک کارمندان این اداره برگزار گردید. محترم مولوی سید احمد در این برنامه درسی، پیرامون اهمیت امربالمعروف ونهی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۲۵
Background image

جریان آموزش های عملی محصلین انستیتوت تخنیکی پروان در مورد لیول کاری

محصلین رشته ساختمانی انستیتوت تخنیکی ولایت پروان طی یک سیر علمی به مرکز این ولایت در مورد ساختمان و لیول کاری ساختمان به شکل عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای محصلین در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۵
Background image

برگزاری مسابقه سیرت النبیﷺ ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به منظور تجلیل از میلاد پیغمبر بزرگ اسلام مسابقه سیرت النبی برگزار کرد. این برنامه در میان محصلین مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد و در آن صدها تن. . .

BACK TO NEWS