امضای (6) تفاهم‌نامه همکاری ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۴:۵۲
TVETA

مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با (6) نهاد در مرکز رسانه‌های حکومت تفاهم‌نامه همکاری امضاء نمود.

این نهادها شامل وزارت امور داخله، اداره تنظیم امور زندان‌ها، اکادمی علوم، بانک اسلامی و بانک ملی است.

سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در مراسم افتتاحیه این برنامه درباره اهمیت این تفاهم‌نامه‌ها توضیحات داد.

محترم مولوی شهامت تصریح نمود که اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی ازطریق امضای تفاهم‌نامه با نهادهای مختلف تلاش می‌نماید تا شرایط بهتر زندگی را برای مردم مساعد سازد.

در همین حال، ایشان درباره تفاهم‌نامه با اداره امور زندان‌ها گفت که اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی تمامی زمینه‌های آموزشی را برای محبوسین در سراسر کشور فراهم می‌سازد.

درسوی دگر سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی درباره سایر تفاهم‌نامه ها نیز توضیحات داد و افزود که پس از امضای تفاهم‌نامه با اکادمی علوم، زمینه تحقیقات علوم کاربردی در کشور مساعد می‌گردد.

در بخش دوم این برنامه، محترم مولوی غلام حیدر شهامت تفاهم‌نامه های همکاری را با ادارت و نهادهای مختلف امضاء نمودند و نشست با دعای خیر پایان یافت.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۱۳:۷
Background image

دیدار دوجانبه میان وزارت اقتصاد و اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در نشستی با قاری دین محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد دیدار و گفت‌وگو نمود. در این نشست هردوجانب پیرامون تقویت و گسترش همکاری‌ها. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۹:۲۱
Background image

جریان آموزش های عملی محصلین انستیتوت تخنیکی جوزجان در مورد ساختمان

محصلین رشته تعمیرات انستیتوت تخنیکی ولایت جوزجان در مورد سیخ بندی پایه های کانکریتی ساختمان به صورت عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای آنان پیرامون چگونگی سیخ بندی پاینه. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۵:۴
Background image

برگزاری برنامه ارتقای ظرفیت برای کارمندان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

ریاست منابع بشری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی برای مدیران اجرائیه ریاست‌ها و همچنین مامورین تدریسی مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی شهر کابل برنامه ارتقای ظرفیت برگزار کرد. این برنامه برای. . .

BACK TO NEWS