امتحان تثبیت سویه تعلیمی مجاهدین در سرپل برگزار شد

media_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۵:۲۸
TVETA

امتحان تثبیت سویه تعلیمی مجاهدین در ولایت سرپل با حضور الحاج داملا محمد نادر حقجو معاون والی این ولایت برگزار گردید.

در این امتحان حدود 500 تن از مجاهدین اشتراک داشتند که به گفته مسئولان آمریت تخنیکی ولایت سرپل؛ آنان پس از تثبیت سویه تعلیمی برای فراگیری آموزش در دوره‌های لیسه و انستیتوت شامل مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی می‌گردند.

الحاج داملا محمد نادر حقجو که در مراسم افتتاحیه این برنامه صحبت می‌کرد؛ از مجاهدين خواست تا در راستای کسب علم تلاش نمایند.

ایشان همچنین ضمن تقدیر از توجه اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در راستای تعلیم مجاهدین علاوه نمود که مجاهدین باید از این فرصت استفاده بیشتر نمایند.

در سویی هم مولوی محمد یاسین فیضی آمر تعليمات تخنیکی سرپل درباره شفافیت در این امتحان اطمینان داد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۵:۳۹
Background image

برگزاری امتحان تثبیت سویه برای مجاهدین در ولایت میدان وردګ

مسوولین آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت میدان وردگ از آغاز امتحان تثبیت سویه تعلیمی مجاهدین در این ولایت خبر می دهند. در مراسم افتتاحیه این برنامه مقامات محلی و بزرگان ولایت میدان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۴:۳۸
Background image

جریان یادگیری آموزش عملی محصلین انستیتوت زراعت و وترنری کاپیسا

محصلین رشته وترنری انستیتوت زراعت و وترنری ولایت کاپیسا در یک جلسه درسی در لابراتوار این مرکز آموزشی درباره مایکروسکوپ آموزش دیدند. استاد رهنما برای محصلین پیرامون اجزای تشکیل دهنده. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۳:۱۲
Background image

دیدار سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی از انستیتوت هنرهای زیبا و صنایع کابل

الحاج مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به انستیتوت هنرهای زیبا و صنایع کابل رفت و در آنجا وضعیت اداری و تدریسی این مرکز آموزشی ار نظارت نمود. محترم مولوی شهامت. . .

BACK TO NEWS