آغاز سمینار کار یابی و کارآفرینی ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

media_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۱۵ - ۱۴:۵۴
سمینار کار آفرینی

ریاست تحقیق برنامه‌ها و تضمین کیفیت اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی سیمنیار مهارت‌های کاریابی و کارآفرینی برگزار کرد. در این سیمینار حدود 20 تن از استادان مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت کابل اشتراک دارند که در آن برای پنج روز درباره چگونگی ارتقای ظرفیت کاریابی و اشتغال‌زایی محصلین آموزش می‌بینند. در مراسم افتتاحیه این برنامه محترم مولوی غلام سعید احساس گفت که انجام وظیفه در نظام اسلامی نزد خداوند بزرگ اجر و پاداش زیاد دارد. محترم مولوی احساس همچنین تصریح کرد که جایگاه و مقام استاد و معلم نزد خداوند بزرگ بسیار بلند است. ایشان همچینن از استادان خواست تا وظایف شان را به گونه لازم و به نیت رضای الله متعال انجام دهند. در سوی دگر محترم مفتی سید محسن سادات هنگام سخنرانی در مراسم افتتاحیه این سیمنیار آموزشی گفت که هدف از برگزاری این برنامه آموزشی، ایجاد وتقویت توانایی‌های کارآفرینی استادان مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی است. محترم مفتی سادات در صحبت‌هایش شماری از دست‌آوردهای ریاست تحقیق برنامه‌ها و تضمین کیفیت را نیز توضیح داد و گفت که این ریاست تلاش ‌می‌کند تا از طریق تفاهم با ادارات و موسسات زمینه کاریابی را برای فارغان مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی مساعد سازد. همچنین در این برنامه، محترم محمد عثمان الماس سخنگوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با اشاره به صحبت‌های الحاج مولوی غلام حیدر شهامت علاوه نمود که مشکل بیکاری در افغانستان ناشی از نبود افراد مسلکی و حرفوی است. در ادامه این مراسم، ارایه سیمنیار ازسوی کارشناسان ریاست تحقیق برنامه‌ها و تضمین کیفیت اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی رسما آغاز گردید که تا پنج روز ادامه دارد. این درحالی است که پیشتر اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با راه‌اندازی نمایشگاه ملی ابتکارات و نوآوری‌های برتر افغانستان زمینه کاریابی را برای ده‌ها جوان خلاق و مبتکر مساعد ساخته است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۳:۲۷
Background image

برگزاری جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

جلسه اصلاحی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با سخنرانی مولوی سید احمد مدرس و اشتراک کارمندان این اداره برگزار گردید. محترم مولوی سید احمد در این برنامه درسی، پیرامون اهمیت امربالمعروف ونهی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۲۵
Background image

جریان آموزش های عملی محصلین انستیتوت تخنیکی پروان در مورد لیول کاری

محصلین رشته ساختمانی انستیتوت تخنیکی ولایت پروان طی یک سیر علمی به مرکز این ولایت در مورد ساختمان و لیول کاری ساختمان به شکل عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای محصلین در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۵
Background image

برگزاری مسابقه سیرت النبیﷺ ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به منظور تجلیل از میلاد پیغمبر بزرگ اسلام مسابقه سیرت النبی برگزار کرد. این برنامه در میان محصلین مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد و در آن صدها تن. . .

BACK TO NEWS