گفت‌وگوی مولوی غلام حیدر شهامت با هیأتی از ریاست الوزراء

media_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۶ - ۱۲:۲۲
TVETA

محترم مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در دفتر کارش با محترم سید احمد مستقیم معاون ریاست عمومی دفتر ریاست الوزراء دیدار و گفت‌وگو نمود.

در این نشست، مولوی عبدالکریم فاتح معاون وزارت فواید عامه، مفتی نورالله رئیس حقوقی وزارت مخابرات، مولوی عبدالاحمد طیب، سلطان احمد سباوون رئیس تذکره‌های الکترونیک و روح الامین رئیس ثبت احوال نفوس اداره احصائیه و معلومات نیز حضور داشتند.

دوطرف در این نشست پیرامون چگونگی همکاری‌های مشترک میان هردو نهاد بحث کردند.

در آغاز این جلسه، معاون ریاست عمومی دفتر ریاست الوزراء بر هماهنگی میان مسئولان ادارات تأکید نمود و افزود که آنان باید در راستای رسیدکی به مشکلات هماهنگ باشند.

ازسوی هم مسئولان اداره احصائیه و معلومات در این دیدار از جانب اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی خواستند تا آنان را در بخش‌های مختلف تخنیکی همکاری نمایند.

در همین حال، محترم مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی پیرامون این اداره به گونه مختصر صحبت نمود.

محترم مولوی شهامت از طرح ایجاد «مرکز ترمیمات وسایل ادرات» که ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسکلی تهیه گردیده نیز یادآوری نمود و گفت که با تطبیق آن زمینه ترمیم و بازسازی تجهیزات و وسایل دیجیتالی ادارات مساعد می‌گردد.

همچنین سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی تعهد نمود که این اداره آماده است تا با تمامی از ادارات ازجمله اداره احصائیه و معلومات در زمینه‌های تخنیکی و مسلکی، همکاری لازم نماید.

سایر موضوعات مرتبط نیز در نشست امروز اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی مطرح شد و جلسه با دعای خیر پایان یافت.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۸ - ۱۳:۲۵
Background image

کمیته ناروی دربخش‌های مختلف با اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی وعده همکاری نمود

الحاج مولوی غلام سعید احساس معاون امور تخنیکی و مسکلی با رئیس و سکرترجنرال کمیته ناروی در افغانستان دیدار و گفت‌وگو نمود. آنان در این دیدار، درباره ساحات همکاری‌های مشترک میان هردو نهاد. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۲۷ - ۱۱:۸
Background image

تقویت هماهنگی در میان رؤسای اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

معاونیت امور تخنیکی و مسلکی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ریاست مولوی غلام سعید احساس نشست برگزار کرد. هدف از برگزاری این جلسه، تقویت هماهنگی در میان رؤسای اداره تعلیمات تخنیکی و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۲۷ - ۱۰:۳۱
Background image

پروسس میوه‌جات در انستیتوت مسلکی زراعت رستاق

محصلین انستیتوت مسلکی زراعت ولسوالی رستاق ولایت تخار درباره تهیه «مربا» میوه‌جات آموزش دیدند. استاد بخش تجارت زراعتی در این جلسه درسی برای محصلین پیرامون چگونگی تهیه و پروسس میوه‌جات به. . .

BACK TO NEWS