نشست مولوی غلام سعید احساس با مسئولان مراکز تعلیمات تخنیکی فراه

media_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۹ - ۱۳:۱۰
TVETA

هیأت اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در پایان دیدارهای‌شان از مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت فراه، با مسئولان و کارمندان مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی این ولایت نشست برگزار کرد.

در این نشست پیرامون مشکلات و چگونگی رسیدگی به نیازهای مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی بحث شد.

محترم مولوی احساس در این دیدار گفت که تعلیمات تخنیکی و مسلکی اساس یک کشور است و در راستای انکشاف این تعلیمات از تمامی توان خود کار گیریم ایشان همچنین تأکید نمود که باید تمامی امور مطابق اصول دین مبین اسلام صورت گیرد .

ایشان همچنین ضمن وعده رسیدگی به پیشنهادات و مشکلات مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی، درباره بعضی از موضوعات به آنان هدایات لازم نیز صادر کرد.

همچنین این هیأت بخاطر بهبود امور برای اشتراک کنندگان این نشست، سیمینار نیز ارایه کرد.

گفتنی‌است که هیأت اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی پیشتر وضعیت مراکز تعلیمات تخنیکی ومسلکی ولسوالی های شیبکوه، لاشجوین و مرکز ولایت فراه را نیز بررسی نمودند.

همچنین محترم مولوي غلام سعید احساس به پاس خدمات ارزنده مسولان مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت فراه آنان را با اهدای تحسین نامه ها و پول نقد تقدیر نمود.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۹ - ۱۶:۲
Background image

تثبیت زمین برای اعمار انستیتوت کثیرالرشتوی ناحیه 11 شهر کابل

مسئولان آمریت تعلیمات تخینکی و مسلکی ولایت کابل در نشستی با رئیس ناحیه 11 شهر کابل دیدار و گفت‌وگو نمودند. در این جلسه درباره تثبیت زمین ازسوی شاروالی کابل برای اعمار ساختمان انستیتوت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۹ - ۱۵:۵
Background image

برگزاری جلسه مقام ولایت فراه باحضور معاون امور تخنیکی و مسلکی

مولوی غلام سعید احساس معاون امور تخنیکی و مسلکی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در نشستی با مقامات و مسئولین ولایت فراه دیدار و گفت‌وگو نمود. در این نشست معاون ولایت فراه نیز حضور داشت. در. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۹ - ۱۴:۳۸
Background image

روند برنامه آموزش مجاهدین در مراکز تعلیمات تخنیکی ولایت فراه بررسی شد

مولوی غلام سعید احساس معاون امور تخنیکی و مسلکی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در سفرش به ولایت فراه، روند برنامه آموزش مجاهدین در مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت فراه را بررسی نمود.. . .

BACK TO NEWS