روند آموزش برنامه اداره و مدیریت برای مجاهدین در ولایت بلخ ادامه دارد

media_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۹:۲۲
tveta

مسئولان در آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت بلخ از آغاز برنامه آموزشی اداره و مدیریت برای مجاهدین در لیسه کثیرالرشتوی چمتال این ولایت خبر می‌دهند.

در مراسم افتتاحیه این برنامه، مقامات و بزرگان محل نیز حضور داشتند

سخنرانان دراین برنامه از تلاش‌های اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در راستای فراهم‌سازی زمینه تعلیم برای مجاهدین قدردانی نمودند و علاوه کردن که باید از این فرصت استفاده زیاد صورت گیرد.

به اساس طرحی که اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی تهیه و مقام ریاست الوزرا آنرا منظور کرده است؛ مجاهدین در سراسر کشور می‌توانند پس از تثبیت سویه تعلیمی شامل مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی گردند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۹:۳۴
Background image

جریان آموزش عملی شاگردان انستیتوت کثیرالرشتوی مرکز غزنی در مورد برمه کاری

شاگردان صنف دوازدهم رشته برق انستیتوت کثیرالرشتوی مرکز ولایت غزنی در مورد برمه کاری به گونه عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای دانش آموزان در مورد برمه سرمیزی نیز به گونه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۹:۲۶
Background image

محصلین انستیتوت نفت و گاز بلخ در مورد اتصال اجزای فولادی آموزش دیدند

محصلین رشته ساختماني انستیتوت نفت و گاز ولایت بلخ در مورد اتصال اجزای فولادی در ساختمان به صورت عملی آموزش دیدند استاد رهنما برای محصلین در مورد انواع وسایل اتصال نیز برای محصلین. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۱۳
Background image

ریاست نصاب درباره تطبیق نصاب جدید نشست برگزار کرد

ریاست نصاب و تربیه معلم اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی درباره تطبیق نصاب آموزشی جدید با مسئولان آمریت تعلیمات تخنیکی ولایت ننگرهار نشست آنلاین برگزار کرد. محترم انجنیر احمدنبی نایل در. . .

BACK TO NEWS