برگزاری نشست رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

media_admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۰
tveta

نشست رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ریاست محترم مولوی غلام حیدر شهامت، سرپرست این اداره برگزار گردید.

در آغاز این نشست، گزارش فیصله‌های جلسه قبلی رهبری این اداره ازسوی استاد مطیع الله هدایت، رئیس دفتر مقام اخذ شد و شماری از مسئولین از جمله، استاد گل محمد سجاد در باره موجودی اجناس این اداره گزارش داد.

سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در ادامه جلسه رهبری درباره بعضی از موضوعات از جمله ثبت اجناس و تجهیزات به مسئولین هدایات لازم داد.

محترم مولوی شهامت تأکید کرد که باید در تمام سطوح کاری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی شفافیت و پاسخگویی موجود باشد. ایشان همچنین اضافه کرد که «کسانی که مسئولیت را به گونۀ درست انجام ندهند، به اساس قانون مجازات می‌شوند.»

در همین حال محترم رفیع الله حبیبی، آمر تخنیکی کابل درباره ثبت اجناس مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت کابل صحبت کرد. او گفت که بخاطر جلوگیری از سرقت اجناس باید تمام تجهیزات جمع‌وقید گردد.

ازسوی هم، محترم مولوی غلام حیدر شهامت در این نشست، درباره اجراآت بهتر امور به رؤسا هدایات داد.

ایشان تأکید کرد که تمام اسناد و لوایح اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی باید چاپ و به دسترس کارمندان در مرکز و ولایات قرار گیرد.

سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسسلکی همچنین به ریاست نصاب این اداره وظیفه داد تا نصاب تمامی رشته‌های مراکز آموزشی این اداره ازطریق ویب‌سایت به‌نشر سپرده شود.

همچنین ازسوی سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به تمام مسئولین وظیفه سپرده شد تا نیازمندی‌های شان را با بخش اطلاعات و ارتباط عامه ریاست دفتر شریک سازند تا اجراآتی که در نظر است، انجام شود.

درباره سایر موضوعات نیز در این نشست بحث گردید و اشتراک کننده‌گان نظریات شان را شریک ساختند.

رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی همواره تلاش دارد تا تمام سهولت‌ها در زمینه تعلمیات تخنیکی و مسلکی در کشور مساعد شود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۹:۳۴
Background image

جریان آموزش عملی شاگردان انستیتوت کثیرالرشتوی مرکز غزنی در مورد برمه کاری

شاگردان صنف دوازدهم رشته برق انستیتوت کثیرالرشتوی مرکز ولایت غزنی در مورد برمه کاری به گونه عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای دانش آموزان در مورد برمه سرمیزی نیز به گونه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۹:۲۶
Background image

محصلین انستیتوت نفت و گاز بلخ در مورد اتصال اجزای فولادی آموزش دیدند

محصلین رشته ساختماني انستیتوت نفت و گاز ولایت بلخ در مورد اتصال اجزای فولادی در ساختمان به صورت عملی آموزش دیدند استاد رهنما برای محصلین در مورد انواع وسایل اتصال نیز برای محصلین. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۱۳
Background image

ریاست نصاب درباره تطبیق نصاب جدید نشست برگزار کرد

ریاست نصاب و تربیه معلم اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی درباره تطبیق نصاب آموزشی جدید با مسئولان آمریت تعلیمات تخنیکی ولایت ننگرهار نشست آنلاین برگزار کرد. محترم انجنیر احمدنبی نایل در. . .

BACK TO NEWS