برگزاری دوره آموزشی کوتاه‌مدت برای «م‌جاه‌دین» ا.ا.ا در لوگر

media_admin
دوشنبه ۱۴۰۱/۶/۲۱ - ۱۰:۷
لوګر

آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت لوگر برای ارتقای ظرفیت «م‌جاه‌دین» ا.ا.ا که ‌در ادارات دولتی به‌عنوان کارمند استخدام شده، دوره آموزشی کوتاه مدت برگزار کرده است.

در این دوره مهارت‌های کمپیوتر و اداره و مدیریت تدیرس می‌شود.

حبیب الله حبیبی، آمر تعلیمات تخنیکی و مسلکی از صنف‌های درسی این دوره آموزشی بازدید کرد. او برگزاری این کورس را یک فرصت مهم برای «مجاهدین» خواند.

آمریت‌های تعلیمات تخنیکی و مسلکی در سایر ولایت‌ها نیز برای کارمندان تازه‌تقرر و «مجاهدین» ا.ا.ا کورس‌های ارتقای ظرفیت برگزار کرده‌اند. تاکنون از این دورها ده‌ها نفر فارغ شده‌اند.

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی تلاش می‌کند تا این برنامه در تمام ولایات گسترش یابد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۰:۱۳
Background image

سنگ تهداب انستیتوت کثیرالرشتوی وایگل گذاشته شد

الحاج مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در سفرش به ولایت نورستان سنگ تهداب انستیتوت کثیرالرشتوی ولسوالی وایگل این ولایت را گذاشت. ایشان هنگام سخنرانی در این. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۰:۹
Background image

سنگ تهداب ساختمان لیسه زراعت «برگ متال» گذاشته شد

محترم مولوی غلام حیدر شهامت و هیأت همراه‌اش در سفری به ولایت نورستان، سنگ تهداب ساختمان لیسه زراعت ولسوالی «برگ متال» این ولایت را گذاشتند. سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در این. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۰:۰
Background image

اشتراک مولوی غلام حیدر شهامت در جشن فراغت محصلین انستیتوت وایگل

محترم الحاج مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در مراسم جشن فراغت محصلین انستیتوت کثیرالرشتوی ولسوالی وایگل نورستان اشتراک و سخنرانی نمود. ایشان در این مراسم،. . .

BACK TO NEWS