برای ۱۲۰۰ تن مجاهدین ولایت بلخ در رشته اداره و مدیریت زمینه تحصیل فراهم گردید

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۴:۱۷
TVETA

برنامه آموزش اداره و مدیریت برای 1200 تن از مجاهدین ولایت بلخ در مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی آغاز گردید.

در مراسم افتتاحیه این برنامه شماری از مقامات محلی ولایت بلخ اشتراک و سخنرانی داشتند.

در آغاز این مراسم محترم نورالله صلاح الدین امینی آمر تخنیکی بلخ درباره چگونگی آموزش مجاهدین در مراکز تعلیمات تخنیکی این ولایت توضیحات داد.

ایشان گفت که به اساس طرح آموزش مجاهدین که ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی تهیه گردیده است، مجاهدین می‌توانند بعد از تثبیت سویه تعلیمی برای فراگیری آموزش شامل مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی گردند.

در همین حاجی مولوی نورالهادی ابوادریس معاون مقام ولایت بلخ در این مراسم درباره اهمیت علوم عصری، دینی و حرفوی صحبت نموده و گفت که مجاهدین باید از فرصت به‌میان آمده در راستای کسب علم تلاش نمایند.

در ادامه این مراسم رییس شورای علمای ولایت بلخ و شیخ عبدالجلیل شهید خیل رییس معارف ولایت بلخ در باره ارزش علوم عصری و مسلکی سازی مجاهدین صحبت نموده.

آنان تصریح نمودند که پیشرفت و ترقی یک جامعه وابسته به پیشرفت علم است.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۰:۷
Background image

یک نهاد کمک‌رسان به شاگردان تعلیمات خاص غزنی مواد درسی توزیع کرد

مسئولان در آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت غزنی می‌گویند که یک موسسه مددرسان موسوم به «کوار» به شاگردان بخش ناشنوا تعلیمات خاص این ولایت مواد درسی و قرطاسیه توزیع کرد. مواد کمک شده. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۰:۵
Background image

جریان آموزش عملی دانش آموزان انستیتوت کثیرالرشتوی غزنی

محصلین رشته موتر انستیتوت کثیرالرشتوی مرکز ولایت غزنی درباره چگونگی عارضه‌یابی موتر به صورت عملی آموزش دیدند. استاد رهنمار در ورکشاپ عملی این مرکز آموزشی، پیرامون چگونگی ترمیم موتر به. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۰:۲
Background image

جریان آموزش عملی شاگردان انستیتوت نفت و گاز ولایت بلخ

محصلین انستیتوت نفت و گاز ولایت بلخ به صورت عملی در مورد اندازه گیری فاصله با متر و اصول اندازه گیری ساحه به گونه عملی آموزش دیدند. استاد راهنما در جریان درس عملی برای محصلین در مورد. . .

BACK TO NEWS