اشتراک و سخنرانی سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در مراسم استخدام فارغان انستیتوت هوانوردی ملکی

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۳:۳۱
tveta

مراسمی به مناسبت جذب و استخدام فارغان سال 1402 ه‌ش انستیتوت هوانوردی ملکی با حضور شماری از مقامات حکومت برگزار گردید.

الحاج مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در این مراسم سخنرانی کرد و گفت که جوانان متعهد و متخصص در راستای پیشرفت کشور نقش اساسی دارند.

سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی همچنین تصریح کرد که حکومت برحمایت از جوانان کشور متعهد است.

در همین حال الحاج مولوی شهامت علاوه کرد که اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی نیز هزار تن از فارغان پیشتاز مراکز آموزشی این اداره را استخدام می‌کند.

سایر سخنرانان نیز بر اهمیت پیشرفت علم در کشور صحبت نمودند و تأکید کردند که جوانان باید با روحیه میهنی و عقیده اسلامی تربیت شوند.

در پایان این مراسم محترم مولوی شهامت و سایر مقامات اشتراک کننده در این برنامه، برای فارغان انستیتوت هوانوردی ملکی «تقررنامه» اهدا کردند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۱۵:۲۸
Background image

ارایه سیمینار آموزشی برای رئیسان و آمرین اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

موسسه «کارا» برای شماری از رئیسان و آمرین اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی سیمینار آموزشی برگزار کرد. در این برنامه، که 17 تن از رئیسان و آمرین اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی اشتراک داشتند در. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۱۵:۱۷
Background image

جریان فراگیری آموزش عملی محصلین انستیتوت ساختمانی و جیودیزی

محصلین انستیتوت ساختمانی و جیودیزی به منظور فراگیری آموزش عملی زمین مربوط به اکادمی اتومیخانیکی کابل را محاسبه نمودند. آنان در جریان فراگیری آموزش از وسایل مختلف انجنیری استفاده نمودند. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۱۳:۴۴
Background image

محصلین انستیتوت زراعت کندز درباره ماشین چوچه‌کشی آموزش دیدند

محصلین انستیتوت زراعت و وترنری ولایت کندز درباره ماشین چوچه‌کشی مصنوعی آموزش دیدند. همچنین استاد رهنما برای محصلین درباره اجزای ماشین چوچه‌کشی و انتخاب تخم توضیحات داد.

BACK TO NEWS