آغاز برنامه آموزش مجاهدین در مراکز تعلیمات تخنیکی ولایت فاریاب

media_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۴ - ۹:۵۷
TVETA

در مراسمی برنامه آموزش مجاهدین در مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت فاریاب با حضور شماری از مقامات محلی ازجمله، والی و همچنین رئیس شورای علمای این ولایت آغاز گردید.

الحاج محمد مجاهد آمر تخنیکی ولایت فاریاب در صحبت‌هایش در مراسم افتتاحیه این برنامه گفت که برنامه آموزش مجاهدین در این ولایت به طور شبانه است.

آمر تخنیکی فاریاب تصریح کرد که مجاهدین مکلف هستند تا مطابق به اصول به دروس خویش در صنف حاضر باشند.

در ادامه این برنامه، محترم داملا محمد شعیب رسالت والی فاریاب سخنرانی کرد و از طرح آموزش مجاهدین به عنوان یک فرصت ارزشمند برای فراگیری و ادامه تعلیم برای مجاهدین یادآوری نمود.

ایشان ضمن قدردانی از تلاش‌های اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در خصوص طرح آموزش مجاهدین تصریح کرد که مجاهدین باید از این فرصت تعلیمی، استفاده اعظمی نمایند.

ازسوی هم رئیس شورای علمای ولایت فاریاب ضمن حمایت از عملی شدن طرح آموزش مجاهدین در این ولایت گفت که افغانستان برای بقای نظام فعلی، به افراد مسلکی و متخصص نیاز دارد.

رئیس شواری علمای فاریاب علاوه کره که علم سبب پیشرفت کشور میگردد و باید در راستای پیشرفت علم نیز تلاش بیشتر شود.

به اساس طرح آموزش مجاهدین که ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی تهیه گردیده است؛ زمینه فراگیری و ادامه تعلیم برای مجاهدین در مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی مساعد گردیده‌است.

پیشتر نیز این برنامه در شماری از ولایات ازجمله میدان وردگ و تخار آغاز گردیده است.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۲:۰
Background image

سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ولایت کاپیسا سفر کرد

الحاج مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در رأس هیأتی از این اداره به ولایت کاپیسا سفر کرد. هدف از سفر ایشان به ولایت کاپیسا، بررسی وضعیت مراکز تعلیمات تخنیکی این. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۸:۱۹
Background image

برگزاری امتحان تثبیت سویه برای مجاهدین در ولایت نیمروز

مسئولان در آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت نیمروز از برگزاری امتحان تثبیت سویه تعلیمی برای مجاهدین در این ولایت خبر می‌دهند. در این برنامه مقامات محلی و بزرگان ولایت ولایت نیمروز نیز. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۵۲
Background image

برگزاری نشست رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

نشست رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ریاست الحاج مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست و اشتراک رئیسان این اداره برگزار شد. در آغاز این نشست، فیصله های جلسه قبلی هیأت رهبری مرور شد و بخش. . .

BACK TO NEWS