آغاز آموزش برنامه اداره و مدیریت برای مجاهدین در ارزگان

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۱۲:۰
آموزش مجاهدین

مسئولان در آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت ارزگان از آغاز آموزش برنامه اداره و مدیریت برای مجاهدین در این ولایت خبر می‌دهند.

به گفته آنان، این برنامه در انستیتوت کثیرالرشتوی مرکز آغاز گردید که در مراسم افتتاحیه آن شماری از مقامات و بزرگان محل نیز حضور داشتند.

در همین حال محترم حاجی خالد قومندان امنیه ولایت ارزگان هنگام سخنرانی در این مراسم از توجه اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در راستای فراهم‌سازی زمینه تعلیم برای مجاهدین قدردانی کرد.

ایشان از مجاهدین اشتراک کننده در این برنامه خواست تا به اساس اصول و لوایح در صنف حاضر باشند و از فرصت به میان آمده استفاده اعظمی نمایند.

این برنامه در حالی در ولایت ارزگان آغاز گردیده که هم‌اکنون در بسیاری از مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی روند آموزش برنامه اداره و مدیریت برای مجاهدین ادامه دارد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۸:۱۹
Background image

برگزاری امتحان تثبیت سویه برای مجاهدین در ولایت نیمروز

مسئولان در آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت نیمروز از برگزاری امتحان تثبیت سویه تعلیمی برای مجاهدین در این ولایت خبر می‌دهند. در این برنامه مقامات محلی و بزرگان ولایت ولایت نیمروز نیز. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۵۲
Background image

برگزاری نشست رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

نشست رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ریاست الحاج مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست و اشتراک رئیسان این اداره برگزار شد. در آغاز این نشست، فیصله های جلسه قبلی هیأت رهبری مرور شد و بخش. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۳:۲۷
Background image

جریان آموزش های حرفوی در انستیتوت اداره و تجارت پلخمری

شاگردان رشته ترمیم موترسایکل کورس های کوتاه مدت حرفوی در انستیتوت اداره و تجارت پلخمری ولایت بغلان به گونه عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای شاگردان در مورد عارضه یابی و. . .

BACK TO NEWS