گفت‌وگوی سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با والی فراه

media_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱ - ۱۴:۵
tveta

هیأتی از اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ریاست محترم الحاج مولوی غلام حیدر شهامت، سرپرست این اداره با والی فراه دیدار و گفت‌وگو کرد.

هردوجانب در این دیدار، درباره چگونگی رسیدگی به نیازها و حل چالش‌های مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی بحث کردند.

سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در آغاز این نشست درباره اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی توضیحات داد و پیرامون دست‌آوردهای این اداره نیز صحبت کرد.

ایشان با اشاره به موتر ساخته شده در مرکز نوآوری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی گفت که این اداره در راستای پیشرفت و خودکفایی افغانستان نقش مهم دارد.

محترم مولوی شهامت همچنین درباره طرح آموزش مجاهدین نیز صحبت کرد و افزود که به اساس این طرح، زمینه فراگیری آموزش برای مجاهدین فراهم گردیده‌است.

ازسوی هم مولوی غوث‌الدین رهبر، والی فراه از دست‌آوردها و برنامه های اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی ستایش کرد و درباره عملی شدن طرح آموزش مجاهدین در این ولایت نیز اطمینان داد.

ایشان افزود که نقش تعلیمات تخنیکی و مسلکی در راستای پیشرفت و ترقی کشور بسیار مهم و حیاتی است و باید این آموزش‌ها در تمام سطوح مورد حمایت قرار گیرد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۶:۱۸
Background image

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ارزش ۱۷۷هزار دالر تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

الحاج مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با «نص محمد نصرالدین» رئیس موسسه پاملرنه در افغانستان، تفاهم نامه همکاری امضا کرد. بر بنیاد این تفاهم‌نامه، موسسه. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۹:۲۵
Background image

جریان آموزش های حرفوی در انستیتوت اداره و تجارت پلخمری

شاگردان رشته های ترمیم مبایل و خیاطی کورس های کوتاه مدت حرفوی در انستیتوت اداره و تجارت پلخمری ولایت بغلان به گونه عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای شاگردان در مورد. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۴:۵۴
Background image

جریان آموزش عملی شاگردان انستیتوت تخنیکی جوزجان در مورد ساختمان

شاگردان رشته ساختمانی انستیتوت تخنیکی ولایت جوزجان در مورد ساختمان به گونه عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای شاگردان پیرامون ساختمان، چگونگی قالب بندی و مواد مورد ضرورت. . .

BACK TO NEWS