بررسی وضعیت انستیتوت کثیرالرشتوی گلبهار ازسوی هیأت اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی

media_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۰
tveta

هیأتی از اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ریاست محترم مفتی فضل‌الرحمن فاضل، معاون امور مالی و اداری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی وضعیت انستیتوت کثیرالرشتوی گلبهار ولایت پروان را بررسی نمود.

این هیأت تمامی اسناد این مرکز آموزشی را مرور نمود و محترم مفتی فاضل درباره بهبود امور به مسئولین هدایات لازم نیز ارایه کرد.

هدف از این سفر، بررسی وضعیت مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی و چگونگی رسیدگی به نیازهای این مراکز عنوان شده است.

همچنین پیشتر آنان شمار دگر از مراکز آموزشی ولایت پروان را بررسی کرده‌اند و قرار است که به سایر ولایات ازجمله کاپیسا و ننگرهار نیز سفر نمایند

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۶:۱۸
Background image

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ارزش ۱۷۷هزار دالر تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

الحاج مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با «نص محمد نصرالدین» رئیس موسسه پاملرنه در افغانستان، تفاهم نامه همکاری امضا کرد. بر بنیاد این تفاهم‌نامه، موسسه. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۹:۲۵
Background image

جریان آموزش های حرفوی در انستیتوت اداره و تجارت پلخمری

شاگردان رشته های ترمیم مبایل و خیاطی کورس های کوتاه مدت حرفوی در انستیتوت اداره و تجارت پلخمری ولایت بغلان به گونه عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای شاگردان در مورد. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۴:۵۴
Background image

جریان آموزش عملی شاگردان انستیتوت تخنیکی جوزجان در مورد ساختمان

شاگردان رشته ساختمانی انستیتوت تخنیکی ولایت جوزجان در مورد ساختمان به گونه عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای شاگردان پیرامون ساختمان، چگونگی قالب بندی و مواد مورد ضرورت. . .

BACK TO NEWS