اشتراک و سخنرانی سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در مراسم استخدام فارغان انستیتوت هوانوردی ملکی

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۳:۳۱
tveta

مراسمی به مناسبت جذب و استخدام فارغان سال 1402 ه‌ش انستیتوت هوانوردی ملکی با حضور شماری از مقامات حکومت برگزار گردید.

الحاج مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در این مراسم سخنرانی کرد و گفت که جوانان متعهد و متخصص در راستای پیشرفت کشور نقش اساسی دارند.

سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی همچنین تصریح کرد که حکومت برحمایت از جوانان کشور متعهد است.

در همین حال الحاج مولوی شهامت علاوه کرد که اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی نیز هزار تن از فارغان پیشتاز مراکز آموزشی این اداره را استخدام می‌کند.

سایر سخنرانان نیز بر اهمیت پیشرفت علم در کشور صحبت نمودند و تأکید کردند که جوانان باید با روحیه میهنی و عقیده اسلامی تربیت شوند.

در پایان این مراسم محترم مولوی شهامت و سایر مقامات اشتراک کننده در این برنامه، برای فارغان انستیتوت هوانوردی ملکی «تقررنامه» اهدا کردند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۵:۴
Background image

نشست بورد اکادمیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد

نشست بورد اکادمیک اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ریاست محترم مولوی غلام سعید احساس معاون امور تخنیکی و مسلکی این اداره برگزار شد. در آغاز این مجلس پیرامون تطبیق فیصله‌های قبلی بورد. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۰:۱۳
Background image

محصلین انستیتوت نفت و گاز بلخ در مورد لیول کاری آموزش دیدند

محصلین رشته ساختمان انستیتوت نفت و گاز ولایت بلخ در مورد لیول کاری تفاضلی به گونه عملی آموزش دیدند. استاد رهنما برای محصلین در مورد لیول کاری به گونه مفصل توضیحات ارایه نمود همچنان به. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۰:۹
Background image

جریان آموزش عملی در انستیتتوت کثیرالرشتوی سیدآباد

شاگردان رشته برق انستیتوت کثیرالرشتوی ولسوالی سیدآباد ولایت میدان وردگ درباره وسایل برق به گونه عملی آموزش دیدند. آنان در این جلسه درسی پیرامون میتر برق، فیوز و انواع سویچ آموزش دیدند و. . .

BACK TO NEWS