گفت‌وگوی سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با اتحادیه شرکت‌های کاریابی

media_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۳:۲۰
TVETA

الحاج مولوی غلام حیدر شهامت، سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در دفتر کارش با نورالله فدوی رئیس اتحادیه شرکت‌های خصوصی کاریابی افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

محور این دیدار، زمینه‌سازی برای همکاری مشترک میان هردو نهاد عنوان شده است.

در این نشست، محترم نورالله فدوی درباره اتحادیه شرکت‌های کاریابی توضیحات داد و گفت که این نهاد در راستای کاریابی و همچنین اعزام افراد به کشورهای بیرونی برای کار فعالیت دارد.

در همین حال ایشان از اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی خواست تا افراد متخصص و حرفوی را برای آنان به‌منظور اعزام به کشورهای بیرونی، معرفی نماید.

درسوی دگر، محترم مولوی شهامت درباره رشته‌های آموزشی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی توضیحات داد و شماری از دست‌های این اداره را نیز برشمرد.

سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی تصریح نمود که این اداره می‌تواند به اساس نیازمندی شرکت‌های کاریابی برای آنان، افراد ماهر و مسلکی را معرفی کند.

دوطرف بر زمینه‌سازی برای امضای تفاهم‌نامه همکاری توافق کردند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۰:۱۳
Background image

محصلین انستیتوت نفت و گاز بلخ در مورد لیول کاری آموزش دیدند

محصلین رشته ساختمان انستیتوت نفت و گاز ولایت بلخ در مورد لیول کاری تفاضلی به گونه عملی آموزش دیدند. استاد رهنما برای محصلین در مورد لیول کاری به گونه مفصل توضیحات ارایه نمود همچنان به. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۰:۹
Background image

جریان آموزش عملی در انستیتتوت کثیرالرشتوی سیدآباد

شاگردان رشته برق انستیتوت کثیرالرشتوی ولسوالی سیدآباد ولایت میدان وردگ درباره وسایل برق به گونه عملی آموزش دیدند. آنان در این جلسه درسی پیرامون میتر برق، فیوز و انواع سویچ آموزش دیدند و. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۳ - ۱۶:۴
Background image

نشست رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد

نشست رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ریاست محترم مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست و حضور معاونین محترم این اداره برگزار شد. در آغاز این جلسه، فیصله‌ها و هدایات نشست قبلی رهبری اداره. . .

BACK TO NEWS