نشست آنلاین با آمرین تخنیکی ولایات درباره آموزش مجاهدین برگزار شد

media_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۲:۳۱
TVETA

نشست آنلاین اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با آمرین تخنیکی ولایات به ریاست محترم مفتی سید احسان الله قاسمی، رئیس امور متعلمین و محصلین این اداره برگزار شد.

در این نشست پیرامون وضعیت برنامه آموزش اداره و مدیریت برای مجاهدین در ولایات، بحث گردید.

آمرین تخنیکی ولایات در این زمینه مشکلات و نیازهای شان را شریک ساختند.

در همین حال، رئیس امور متعلمین و محصلین در این جلسه گفت که باید روند آموزش برای مجاهدین به اساس طرحی که ازسوی اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی تهیه و مقام ریاست الوزرا آنرا منظور کرده است؛ عملی گردد.

این نشست درحالی برگزار می‌گردد که هم‌اکنون برنامه آموزش اداره و مدیریت برای مجاهدین در مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایات ادامه دارد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۳ - ۱۶:۴
Background image

نشست رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی برگزار شد

نشست رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ریاست محترم مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست و حضور معاونین محترم این اداره برگزار شد. در آغاز این جلسه، فیصله‌ها و هدایات نشست قبلی رهبری اداره. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۳ - ۱۵:۵
Background image

ریاست نصاب درباره تطبیق نصاب جدید نشست برگزار کرد

ریاست نصاب و تربیه معلم اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی درباره تطبیق نصاب آموزشی جدید با مسئولان آمریت تعلیمات تخنیکی ولایت کنر نشست آنلاین برگزار کرد. محترم انجنیر احمدنبی نایل در آغاز. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۳ - ۱۲:۵۸
Background image

جریان فراگیری آموزش عملی شاگردان برنامه استاد شاگردی انستیتوت تخنیکی تخار

شاگردان برنامه استاد شاگردی انستیتوت تخنیکی و مسلکی ولایت تخار در بخش های ترمیم مبایل ترمیم وسایل برقی و همچنین خیاطی به صورت عملی آموزش میبینند. بخش عمده دروس در مراکز تعلیمات تخنیکی. . .

BACK TO NEWS