آموزش خط اندازی ساختمان برای محصلان انستیتوت کثیرالرشتوی هسکی مینه

media_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۱۱:۵
tveta

محصلین انستیتوت کثیرالرشتوی هسکی مینه ننگرهار در جریان آموزش‌های عملی، درباره خط اندازی معیاری تعمیر ساختمان آموزش دیدند

استاد بخش ساختمان این مرکز آموزشی برای محصلان درباره چگونگی خط اندازی معیاری تعمیر ساختمان، ترسیم خطوط ساختمان همچنان در باره تطبیق پلان  به گونه عملی توضیح داد و به سوالات و پرسش‌های محصلین نیز پاسخ داده شد.

بخش عمده آموزش در مراکز تعلیمات تخنیکی و مسلکی عملی است، طوری که فارغان این مراکز توانایی اشتغال‌زایی را پس از فراغت دریافت می‌کنند و میتوانند در بازار نیز شغل ایجاد کنند.

رهبری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی نیز همواره بر تقویت آموزش‌های عملی تأکید.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۶:۱۸
Background image

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی به ارزش ۱۷۷هزار دالر تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

الحاج مولوی غلام حیدر شهامت سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با «نص محمد نصرالدین» رئیس موسسه پاملرنه در افغانستان، تفاهم نامه همکاری امضا کرد. بر بنیاد این تفاهم‌نامه، موسسه. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۹:۲۵
Background image

جریان آموزش های حرفوی در انستیتوت اداره و تجارت پلخمری

شاگردان رشته های ترمیم مبایل و خیاطی کورس های کوتاه مدت حرفوی در انستیتوت اداره و تجارت پلخمری ولایت بغلان به گونه عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای شاگردان در مورد. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۴:۵۴
Background image

جریان آموزش عملی شاگردان انستیتوت تخنیکی جوزجان در مورد ساختمان

شاگردان رشته ساختمانی انستیتوت تخنیکی ولایت جوزجان در مورد ساختمان به گونه عملی آموزش دیدند. استاد رهنما در جریان درس برای شاگردان پیرامون ساختمان، چگونگی قالب بندی و مواد مورد ضرورت. . .

BACK TO NEWS